joi, 20 ianuarie 2011

Modă şi stil, still haven’t found what I’m looking for

Da, caut o revistă, un articol care să-mi spună: “ Toamna asta se poartă ceea ce ţie îţi place şi ceea ce ţie îţi stă bine!” Sunt curioasă dacă va exista un asemenea articol vreodată..În schimb, găsesc tot felul de articole în care sunt prezentate lucruri “must have”! Zău? Cine spune?
“Must have” ăsta ce este, de fapt? Un cod pentru “hai să fim cu toţii la fel că aşa e la modă” ?
Nu trebuie, cumva, să fie un sentiment puternic atunci când vedem ceva, orice, care ne place şi să strigăm înăuntrul nostru “I must have it!” ?
De ce trebuie să poarte doamnele şi domnişoarele (cu pretenţii de la aspectul propriu) ochelari de soare cu lentile mari patrăţoase? Oare se vând împreună cu oglinzi care te arată frumoasă în orice situaţie?  Dacă nu, atunci nu înţeleg ce le face să creadă că a semănă cu o muscă sau cu un extraterestru e ceva de dorit. (asta pentru că, peste ceva timp, va veni primăvăra şi sezonul de purat ochelari de soare chiar si în metrou)
Vă spun eu ce e la modă:companiile plătesc revistele pentru reclame, revistele fac reclamă, cititorii cumpără, companiile au vânzări  şi uite aşa se învârte banul şi orice altceva nu contează, cu atât mai mult pentru revistele care dau sfaturi. 

P.S. Cred că la faza cu ochelarii de soare sunt un pic în urmă. Parcă acum se poartă ăia cu rame ca de tocilar anii ’90 . Asta e, nu sunt în tendinţe.

Un comentariu:

  1. Eu ma regasesc in ceea ce ai exemplificat tu cu privire la moda. Moda? Cine spune? Niste oameni cu cosmaruri peste noapte, care au facut purtabile cizmele de cauciuc (pe care strabunicii le luau cand era inundatie in sat) cat mai colorate si stralucitoare care nu sunt deloc estetice? Imi pare rau, eu nu sunt ca voi. Eu cand vad un obiect vestimentar (fine, sau orice alt lucru) voi stii ca trebuie sa-l am pentru ca inlauntrul meu se striga "Este extraordinar!". Astfel nu imi umplu camera cu chestii de care ma descotorosesc curand ci in schimb am deosebita placere de a le purta, de a fi posesoarea lor. Nu port culorile sezonului si nici ochelarii cei mai in voga. Nu cumpar reviste de moda iar site-ul Kudika am refuzat sa-l mai citesc acum multa vreme. Eu sunt eu, port ce-mi vine bine, cumpar ce-mi place!

    PS: Daca vedeti vreodata o fata in metrou care are cizmele murdare de noroi, cizme de strada adica, sa stiti ca a fost la munte! Daca vedeti aceeasi fata in alta zi cu tricouri care par a fi luate la intamplare pe ea sa stiti ca se grabeste sa ajunga undeva unde s-ar putea sa le pateze de vin, de prajituri sau de mancare in timp ce vorbeste, canta sau rade (cu pofta)!

    Semnat: O bacanta (pentru blogspot - Anonim) :))

    RăspundețiȘtergere