joi, 2 aprilie 2009

Baiatul visurilor


Cu totii visam la o persoana ideala cu care sa ne impartim restul vietii, dar de multe ori este foarte departe de realitate si nu exact ceea ce avem nevoie. Eu visam un baiat inalt, carliontat si cu ochii mari, cu piele alba si care sa cante la chitara, care sa aibe o sclipire de perfectiune in tot ceea ce face...Dar gandindu-ma cat sunt eu de mica, un baiat inalt n-ar fi tocmai potrivit...da, mai bine unul micut ca sa aratam bine impreuna! Trebuie sa avem unele lucruri in comun, cum ar fi pasiunea pentru muzica si placerea de a dansa :) , dar si altele care sa ne diferentieze incat sa invatam unul de la altul lucruri noi. Nu vreau sa fie perfect, vreau sa ne putem completa reciproc...a! si sa vorbeasca mult, mi-ar placea sa-l ascult vorbind mult si entuziasmat :) ! Mai vreau sa ma contrazica, sa ma puna sa gandesc, sa ma certe, sa ma oboseasca o ora la telefon cu discutii interminabile si sa faca totul sa treaca spunand "te iubesc"! Vreau sa ma faca sa ma simt frumoasa si iubita, sa ma sfatuiasca si sustina! Sa ajungem sa ne cunoastem asa de bine si sa ne apropiem atat de mult, incat sa nu mai stiu daca sunt eu sau e el..Sa aiba un caracter puternic, sa nu il pot schimba cu nimic pentru ca asa e perfect pentru mine si il iubesc pentru tot ceea ce e, bun sau rau..si daca tot vreau sa-mi impart restul vietii cu un astfel de baiat, imi doresc ca numele pe care mi-l va da sa fie frumos!

2 comentarii:

  1. cred ca fiecare dintre voi isi doreste asta... dar sa stii si ca tot de voi depinde ca acest lucru sa devina realitate! ce sa zic... Bafta mare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!..dar am avut bafta pentru ca l-am gasit si tot ce am scris e adevarat, chiar si numele frumos:) !

    RăspundețiȘtergere